Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Kolmården...

Av Madeleine - 8 april 2009 11:42


Idag blev det en tur och retur till Kolmårdens djurpark...

 


Michéle är där med sin klass på studieresa...de har varit där under några dagar och studerat djuren...

Idag var hon inne hos vargarna...de bet henne i hästsvansen...*Fniss*


Nu har hon påsklov och jag tyckte det var lika bra att åka och hämta henne... Då slipper hon en massa trassel med buss och tågbyten...

En klasskompis till henne liftade med oss till Köping, hon tar tåget härifrån till Stockholm...!


Det blev en trevlig utflykt för oss...! :-)

Roligt med lite andra vyer som omväxling...!


Här står hon vid receptionen på forskarcentret...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 maj 2009 16:10

  Ja, så var det dags igen...! Kvoten med bilder är uppfylld för fjärde gången...! :-)   Så jag öppnar min blogg version 5 nu... www.madlin5.bloggagratis.se Klicka in på länken ovan eller gå in via länkar till höger i menyn!   VÄLKOMNA IN...! :-) ...

Av Madeleine - 27 april 2009 15:45

  Ibland blir en mor väldigt glad och extra varm om hjärtat... Lite rörd också faktiskt...!   Idag var en sån dag... Min fina dotter Melinda kom helt apropå och utan anledning med detta fina kort till mig...     Inuti kan man läsa följande...   Är ...

Av Madeleine - 25 april 2009 15:35

  I det här "Berget" i Kolsva står vår kära gamla husbil på vintrarna...     Idag var det dags att hämta ut "pärlan" för säsongen... Det är inte mycket att spela på i öppningen...! Det är ännu trängre längre in...!!! Men det gick bra i år också...! ...

Av Madeleine - 23 april 2009 21:00

  Idag hämtade jag Melvin på skolan... Han fick vara hos oss några timmar medans hans mamma o pappa var på ett möte i Västerås...   Strålande väder var det och Melle Pelle ville förstås vara ute... Han invigde "träd-gungan" för säsongen...och snurrad...

Av Madeleine - 21 april 2009 14:53

  Det lyser så blått och fint i slänten...   Vårlöken blommar för fullt...   Men idag stannar jag helst inomhus... Brrr...bara fyra grader varmt...och vindarna isar....!!!   Det blev en bak-dag...perfekt dag för det...!   Testade ett nytt recept......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards